Byztkn Kizlar iki gun once kizimi emzirmeyi birakma karari aldim 6 aydir sadece geceleri emiyodu sutum az oldugu icin Ama suan 2 gundur cok sut birikti ve o kadar cok canim yaniyoki napicam akil verin nolur
bayanukuslu Byztkn canım dolabında beyaz lahana varsa lahana koy. Soğuk iyi geliyor. Niye lahana dersen büyük ve çanak gibi ya koyması kolay oluyo
Aminek-6 Byztkn çok geçmiş olsun bende 22 aylık oğlumu kesme kararı aldım iki gün önce araştırmasını yapmıştım öncesinden buzla soğuk kompres yapabilirsiniz ama bi bezin içine koyun buzları öyle yapın,ada çayıda iyi geliyormuş kesme döneminde
rabia17 Byztkn havluyu ütüyle ısıtıp göğsüne basarsan sütün biraz akar çok rahatlarsın bana çok iyi gelmişti
Busra986532 Byztkn ben önce gündüz kademeli azaltıp geceyi kestim sonrasındada gündüzü hiç ağrım olmadı süt birikmedi. Hiç ağlama krizine girmedi
bayanukuslu Byztkn dolapta ne bileyim maruldur böyle bişeyler varsa onlardan da koyabilirsin canım. Maksat yangısını alsın. Seni bian önce rahatlatsın