Ay benim kızımda 10 aylık sizin anlattığınız gibi olmasada şöyle: benden baska (babası dahil) kimsenin elinden mama- yemek yemez , uyumaz. Sadece oyun oynar babasiyla o da beni görene kadar 🤣 yere oyun halisi serip oyuncaklarini döküyorum ortaya ben de koltukta oturuyorum illa kucagimda oturacak. Ya da yerde hanımefendinin dizinin dibinde oturucam. Ki yaninda oturdugumda bile benden tutunup ayağa kalkip kendisi kucagima oturuyor ve hava 41 derece yapış yapış olsakta asla yakamdan düşmüyor eşek sipası. Amaaan bazen sinirleniyorum daraliyorum ama elbet büyüyecek bee geçecek bu gunler zorda olsa. Allah sağlık versin bütün cocuklara ♥️