gul_me_0 ben valla aynı, doğumdan sonra 5-6 ay sonra başlamıştır. Bel ağrısı, sırt ağrısı, parmak el kol ayaklarımda eklem ağrısı, uzun süre yürüyünce ağrı, elimde uzun süre poşet taşıyınca ağrı, oğlumu taşıyınca ağrı, ilk kalktığımda direk dikilemiyordum, ayağa kalktığımda ayaklarımı tam düz basamıyordum, sırtım kilitlenecek gibi oluyordu. Fizik tedavi doktoruna gittim, MR istedi sonuçta 3 tane belde 2 tane de boyunda fıtık çıkı. Fizik tedavi de gördüm 20 gün ama gel gör ki , ağrılarım devam ediyor maalesef. Bu fıtıklar bende doğumdan önce de vardı ama böyle kilitlenecek gibi ağrım olmuyordu, anestezi kısmı sıkıntılı oldu benim ben ona bağlıyorum, bir de doğumda zaten vücut değişiyormuş . Emzirmeseydim bir ilaç başlayacaktı o rahatlatıyormuş ama maalesef ilaç da içemiyorum. İnşAllah geçer bakalım 3 sene oldu daha da ne zaman geçecek bilmiyorum 🤷🏻♀️