dilarademiry Kuzeyisiklari siveno ve babyton kullanıyorum ikinci aydan itibaren kullanabilirsin demişti doktorum bebeğim 4 aylık kullanmaya başladık sadece ellerini ağzına sıkça götürüyorsa ellerine sıkma demişti ayaklarını da kolaylıkla ağızlarına götürüyorsa ayaklarına da sıkma demişti
saribez Kuzeyisiklari bu dediğiniz sürünce sinek ısırmasına engel olan demi? Bir de ısırdıktan sonra yatıştırıcı gibi bir şey var ya o değildir herhalde
boranenis 2 yaş ve üzeri içinmiş ama 10 aylık kullanıyorum cocuguma ve kendime ben cok az sürüyorum etkili rahat uyuyor cocuk. Minoris alıyorlar 1 yaş öncesi. Acil durumdu aldık valla
Kuzeyisiklari Benimde bir tanıdığım 2yas öncesi kullanıyormuş sivenoyu bir soeun olmadığını söyledi ancak kararsız kaldım
Blueandpurple72 Kuzeyisiklari dışarı çıkarken normal sürüyordum yada akşam gezmesinde sürüyordum hiç bişey yemiyodu şükür
livanurvealpinannesi61 dilarademiry sıveno 1 yaş altı bebeklere kullanılmaz üzerinde yazıyor 2 yaş ve üzeri diye. Firma 2 yaş diyor. Doktora değil bence firmaya sorun.
Meltemmss O markayı bilmiyorum ama nurse harveys buzzy kullanıyorum organik çok beğendim sivrisinek olan ortamda uyumak zorunda kaldık ama ısırmadı
defneirem Brokolilim 2 aylık bir bebeğim var bunglow evlere gideceğiz sinekten böcekten korur mu dersiniz
Brokolilim defneirem Denemiş onaylanmış hatta kendiniz bile kullanabilirsiniz biraz sulandırıp yatağına filan bir iki fıs kıyafetine aynı şekil değil sinek pire bile gelmiyor 🤌🏻
dilarademiry livanurvealpinannesi61 çoğunun içeriği aynı. Ürün araştırması yapmadan bir şey almam yaş sınırı olduğunu biliyorum ekstra olarak doktoruma da danıştım bir sorun olmayacağını ağzına alacağı bölgelere sıkmamam gerektiği söylendi direktiflere uyarak kullanıyorum kullanıp kullanmamak size kalmış.
livanurvealpinannesi61 dilarademiry siz bilirsiniz çocuk doktorları 2 yaş ve üzeri diyor. Firma da aynı şekilde yazmış.