Ddmdd 12-14 ay arası beklenir demişti Dr. Büyük bir ayicigimiz var ağzına parmağımı sokuyor gibi yapıp ay oy diye bağırıyordum çok gülüyordu. Ben gülsün diye yaparken bir baktım oda öğrenmiş. İki gün sonra on aylık olacak. Herşeyi işaret ediyor artık. Yani öğrenme görerek gerçekleşiyor çoğu zaman. Sizde bu şekilde yapabilirsiniz 🌸