alpsmother_ senin veya kimsenin anneligiyle vurmuyorum vurmamda ben senin yazdıklarını anliyabiliyorum ama sen bir şeye odaklanıp onca kelime içinde sadece bir kelimeyi cımbızla alıp kendi kendine içinde bunu cogaltiyorsun AA neee keyfci annesin demedim keyfin için çocuğu uyutmuyorsun demiyorum kelimeleri cımbızla secene kadar geniş açıdan bakıp düşünerek okumanızı tavsiye ederim sadece yardım amaçlı söyledim size bak bu şekilde alistirarak yapabilirsin çocuklar bı düzene koymaya çalışınca hemen alışıyor bu düzene demek istiyorum ama siz benim sizi anneliginizden vurdugumu kast ediyorsunuz bunu yapmadım yapmamda kimseye herkes çocuğu farklıdır eyvallah ama anlamak istediğiniz yerden anliya bilirsiniz neyse iyi günler size uzatmaya gerek