elif2424 Mustela mı siveno mu 9.5 aylığız hassas bi cildi var şampuan olarak mustela kullanıyoruz ama kararsız kaldım
Deletedmom_182 elif2424 bende şampuan ve nemlendirici olarak mustela kullanıyorum memnunum pişik kremi için de incia kullanıyorum içeriği temiz ondan da memnunum eminim güneş kremi de iyidir çok kararsız kaldım
mihrasahin elif2424 benim bebeğimde beyaz tenli ve hassas teni var Antalya da yaşıyoruz aşırı sıcak ve gölgede bile dursan yakıyor sıcaklık ben bebeğime mustela kullanıyorum memnunum