Kızlar kızım 7 aylık ek gıdaya 6 ayı dolunca başladım, ilk sebzelerle sonra yoğurt sonrada meyve verdim. Şu an hala 2 öğün veriyorum,3.öğünü istemiyor zaten çoğu zamanda ben vermiyorum, yavaş gitmek istiyorum. Sormak istediğim şu; sizler ek gıdayı hangi zaman veriyorsunuz ? Kalktığında direkt kahvaltı mı veriyorsunuz yoksa önce emzirip yada mama verip sonra mı kahvaltı ? Kızım ortalama 07:00 de kalkıyor ve ilk uykusunu 09:00-09:30 gibi yapıyor haliyle sabah emzirip yatırırsam kahvaltı 11 e kalıyor, sonra 13:30 gibi ikinci uykuyu yapıyor , öğle yemeği de 15:00 gibi yiyor, acaba bu şekilde öğünler geç mi oluyor ? Kalkar kalmaz kahvaltı mı vermek lazım ? Ama o zamanda göğsüm ağrır sütü önce vermeyip beklersem bilemedim bi sormak istedim 😊