Merhaba biz 28 aylıkken bıraktık. Daha erken bırakamadık çünkü aşırı düşkündü benim bebeğim de gece de gündğz de memeyle uyuyordu 24 aylıkken bırakmaya çalıştım olmadı. 28 aylıkken de ilk önce öğle uykusunu kestim ona iyice alışmasını bekledim 2.5 - 3 hafta kadar sürdü bu. Bu duruma alışınca bu konuda konuşmalar yaptım artık gece de süt bitecek gece de emmeden uyuyacağız diye. Bırakacağım güne de karar verince şu gün bırakacağız diye konuştum. Çok şükür geceyi kesmek hiç zor olmadı o yüzden. Ama öğleyi kesmek biraz zorlamıştı ilk onu kesince