Kızlar selam
Oğlum 25 aylık dudu (duru) ,aciş (anne), baba, dede, adiş (ada) , dayda (dayı), sap (sarp), su, çiş, acis del ( anne gel) , baba del (baba gel) , bapus (karpuz) , liya (leyla) . Bütün Hayvan seslerini çıkarıyor, korna sesi (bap bap) yapıyor. Bana konusması cok geride gibi gelıyor. Normal mi bu yasta. Oyun gruplarına götürmeye calıstım ama calısan bi anne olduğum için benı bırakacak korkusuyla yakamdan inmiyor oynamak istemıyor bende zorlamak istemediğim için götürmüyorum. Parkta da bireysel oynar hep. Napmam lazm, bu cocuk ne zaman konusacak?