gulsaherdemcibal Bu neden olr bebegim 4.ayi bitrmek uzere ve ayak parmaklarini hep egiyor(bu arada 1inci aydan beri adaim atiyor yuksek biyer olrsa ayagini ona gore yukseltiyor adimini atiyor) bana tuhaf geldi
Birdunyabircennetannesi gulsaherdemcibal Ayından beri adım mı atıyor? Oğlumda 1.5 yaşına kadar sürekli ayak baş parmağını havada tutardı hatta doktora da gittik sıkıntı görmedi Sonrasında düzeldi
ysmnabd gulsaherdemcibal 1 aylık bebeğin ayakta tutulması bile sakıncalı adım artırmaya çalıştıysanız eğer ileriki zamanda yürüme bozukluğuna Kadar yol açıyor , araştırmanızı isterim şuan daha erken yol yakınken ayakta tutup adım attırma hareketleri yapmamanızı öneririm isterseniz bir araştırın.
gulsaherdemcibal Birdunyabircennetannesi sevmek icin biyere bastirirsin ya iste bizmki oyle koyunca adm atmaya basladi oyle farkettik bzde ve baya hizli yapiyo
gulsaherdemcibal GemlikZeytini valla biz bise yapmiyoruz ki kendi yapiyor adimi ama ayagi daha yeni yani normalde degl bazen yapiyor ama gicik oldm ben neden bütününü anlamadm
GemlikZeytini GemlikZeytini kendi nasıl yapıyor? Siz dik tutup yere bastırıyrosunuz demekki oda refleks olarak basıyor
gencmom_ gulsaherdemcibal biyere bastirirsin ya iste bizmki oyle koyunca adm atmaya basladi oyle farkettik bzde ve baya hizli yapiyo 1 aylık çocuk bir yere severken bastırılmaz iyimisiniz belki çocugun kemiği zarar gördü.
Birdunyabircennetannesi gulsaherdemcibal 1 aylık bebek sevilirken bastırılmaz ki ama Yani yaptığınız doğru değil
Mree gulsaherdemcibal kusura bakmayınn da 1 aylık çocuk sevmek için nereye bastırılır? Daha ne ki onun kemikleri. Ayrıca benim oğlumda parmaklarını büküyor. Kayınvalidem kaç yaşında o da büker. Bunda gıcık olunacak bir şey yok. Ama içiniz rahat etmiyorsa doktorunuza sorun🙏🏻
ysmnabd gulsaherdemcibal adım atması tabiki sorun hemen araştırın internetten erken adımlamaya başlayan çocuklardaki yürüme bozukluğunu ve en kısa zamanda bir doktora götürün
GemlikZeytini gulsaherdemcibal sorun adım attırmanız olabilir diyoruz işte belki ondan kaynaklı diyoruz
gulsaherdemcibal gencmom_ yok yok kontrolleri her ay duzlmi yapiyor hatta ayak icin vücudunu tomografiyede aldilar bi sorun gorunmuyor
gulsaherdemcibal GemlikZeytini doktor a sorduk ama daha iyi dedi surekli yapmiyorz ki gunde 1 kere ama zatn kendi istedgnde yapiyor yani bu doktor takibiyle gelisen bise
gencmom_ gulsaherdemcibal kuzum linç değil amacım kaynanam 3 aylıkken bebeğimi yürüteç bindirdi zorla inan ki Ve adım attırdı çocugumun ayağında sorun oldu. Ve sana hala yok diyorsun zaten normal muane de belli olmuyor bu durum