Tuake Kızlar merhaba ben sezeryandan sonra 4.ayda adet oldum 2 ayı geçti bir daha olmadım ve emziriyorum doktor 2 aydan 2 aya olabilirsin dedi kasık karın ağrım da olmaya başladı normal mi
Bsrkrk Tuake ben dogumdan 9 ay sonra oldum ilk. Bu ay 12 gun gecti halen olmadim dort gozle olmayi bekliyorum test alip yapmaya kalbim dayanmaaazzz 🥴
buhayatbenim Tuake benimde sezeryandan sonra 8. Ayda oldum sonra 1,5 ay birdaha oldum . Yine 2 ay arayla tekrar oldum . Her gecikmesine korkuyorum regl olduğumu görünce rahatlıyorum.
Sevda_ege Bende 4 ay önce doğum yaptım 40tan sonra adet oldum birde ondan sonraki ay adet günümde 1 gunluk kanamam oldu bu iki aydirda olmadım test yapmaya çok korkuyorum psikolojikmen çok çöktüm kafayı yemek üzereyim 😔
Tuake Sevda_ege bende öyleyim valla o yüzden başına gelen var mo normal mi bu durum diye sormak istedim
Tuake Sevda_ege çünkü bir arkadaşımla konuştum 4-6 ay sonra bile olabilirsin dedi ama pek tatmin olmadım açıkçası
mommmy_ Ben de tam bununla ilgili post açtım 50 gün falan kanamam oldu sezeryandan sonra 40 gün hiç bi şey yok sonra adet oldum Sonra bi daha olmadım bu ay Bu düzensizlikler normal öi
Tuake buhayatbenim ay valla ya ne değişik vücudumuz var insan stres yapsa da yapmasada regl etkileniyor hemen
Sevda_ege @Tuake ben psikolojimden çöktüm yeminle aklıma regilimin geciktigi gelince midem vs bulanıyor kesin hamileyim diyorum.sonra geçiyor emziriyorum. Ondan diyorum herkesle bir kavga halindeyim agresif bir şekilde geziyorum evin içinde 🤣
Tuake Sevda_ege ahahha valla bugün eşim dondurma almış dondurmanın tadı tuhaf geldi dedim son kullanma tarihi mi geçmiş baktım yok insanın ister istemez aklına geliyor işte bir de geçikince artık kesin gözüyle bakacağım 😂
Ecekus_mom Benim de iki aydır reglim gecikiyor iki aydır korka korka test yapıyorum ve test yaptıktan sonra adet oluyorum şaka gibi :/ Düzensizlik olması normal ama insan gecikince tırsmıyor değil 😐