Bugün 2. Ay aşısı olduk ve karnı gazla dolu çözemiyorum ,karna masaj hafif hareketler yaptm canı acıycak diye bacaklarınıda çok oynatamyorm aktardan gaz için baharat aldm onu icyorm oda pek fayda etmedi gözünden uyku akyor yavrumun ve çaresizim ne yapsam bilemyorm ne yapabilirim lütfen yardm edin😔