karahann bariyerden sonra kendi yatağınıza geçeceksiniz sanırım. Yani nasıl bir bebek olduğuna bağlı. Benim oğlum artık beşiğinde yatmıyor, bende bariyer aldım. Bir süre onu kullandık ama şimdi mesela kalkıyor ayağa o yüzden ona da güvenemiyorum açıkcası. Ayrıca arasına giriyor bebek