Benkadinimdemiii Selamben_ ya bizim doktorumuz 5 dakka da emse onun için yeterli olabilir demişti bwnim kızın huyu bi çıt sesi gelse emzirirken dikkatini hemen oraya veriyor hep etrafı izliyor meme de öyle biberonla da öyle anca uykular önündeyken işte emzirebiliyorum
Selamben_ Benkadinimdemiii aynı benimki de öyle dışarıda hiç emziremiyorim.disarda emen emzirem kadınlarla hayranım.
Selamben_ Benkadinimdemiii sagdigin sütle memeden çıkan aynı olmaz ki .emerken anlık olarak üretiliyor süt .ama artırmak için arada azaldığını hissettginde sagiyordum .
Blackkcat Selamben_ süt bebeklerimizin ihtiyacı doğrultusunda olur yine,yani 2yaş da elbet daha az emecek ama kuvvetli çektiği gibi gelir süt zaten,ona da yeter,ahahh ya bu örtülerle hiç bebe emziremedim hiç biri dışarıda böyle emmedi ya da birinin yanında
Selamben_ Blackkcat ben de büyüdükçe daha az emer süt azalır mı acaba diye şey yapmıştım yani daha seyrek emiyorlar ya o yüzden. Belki sütüm azalmıştır diye Bir sağım yapayım dedim ben de sağım yapıyorum faydası olur galiba ilerleyen aylarda da yapınca artma olur sanırım değil mi