israks 3 aylik Bebegimi bir kac gundur artik uykuya cok zor daldigi icin sallayarak uyutuyorum sallamak istemiyorum siz nasil uyutuyirsunuz :(
sevcan israks yatağnda kendı uyuyordu ama artık uyumuyor sallıyorum hafıf hafıf dalmaya baslaynca yatırıorum zTen emzıkte var o şekılde uyuyo.
Seqnem israks artık tüm seslere duyarlılar. Dikkat dağılınca ağızdan memeyi çıkarıp gözüme bakıyor ki ne oluyor diye.
Sumeyyeabic israks ayni canim ys bnim oğlum da 3 aylik zor uyutuyorim ya bnde sallaya sallaya uyutuyorim memeyi agzina alinca uyuyor bizimki 😂😂
Meyra israks bizde 3 aylik oldu butun uyku düzenimiz bitti diyebilirim emerek uykuya dalan cocuk smdi memeyle oynar oldu resmen tam uyudu diyorum yatağına koyuyorum birden gözlerini açıyor boyle devam ederse bende sallamaya basliycam
israks Yasemin_Tahir-Mete bende ninni aciyorum canim sallamak zorunda kaliyorum ama yine keske sallamasam cunku zor oluyor gercskten yigenimde biliyorum
sevcan israks değişiyo ama ya anlamıorum bı gunu dgernı tutmuyo ne zman duzen olucak bılmıorum🙇🏻♀️☺️
israks Meyra benimkide oyleydi simdi zir uyuruyorum gece daha zor oluyor gunduz zorla uyutuyorum resmen
israks sevcan ay keske girsw dusene girmedi bir 40 ni brkledik olmadi 2 ay dediler olmadi 3 dediler simdi hic degil ne zman acaba o duzen :)))
israks Merveedd masallah ya brnimde oyleydi oyalanirdik uykusu gelince uyurdu bir saat kadar ama simdi uykusu gelsede gizleri kipkirmizi olsada olsa sallayarak zorla uyutuyorum :)
Meltemege israks önceden en geç 9 da gece uykusuna geçen oğlum şimdi 11 de uykuya geçiyor beşikte süpürge sesiyle uyuyoruz😬 3 aya girdik gireli huyu değişti daha önümüzde uzuuuuuun bi yol var bakalım neler olacak 🤦🏻♀️
israks Meltemege her ay bir ozellik kesfediyoru bizde simdide nini ve ayakta sallanma tabikkde emziksiz asla :)