canimoglum_01 2 aydır hiç TV açmadım çocuğuma hala devam ediyorum akşam da bizde izlemedik hiç eşimle bugün ilk kez açtım özlememişim ya çok değişik geldi Tv ye bakmak boş bir şeyi izliyorum anlamsız geldi. Güzel bir şey aslında
sezer2022 canimoglum_01 arkadaşım evlenirken evine hiç televizyon almadı, 6 yıllık evli çocuklu hala tv yok,, ama kendileri bilgisayar çocukta tablet bağımlısı 😬
Ballilokmam11 canimoglum_01 kizimla gunduz yalnızken hiç açmıyorum zaten öyle bir zamanımda olmuyor😅akşam da o uyuduktan sonra izliyoruz vakit geçiyor en azından
Honki_Ponki sezer2022 Valla size katılıyorum benim eski evimdeki üst kat komsumda TV almadı evlenirken üç çocugu var şuan ama çocuklar tablet bagımlısı kendileri de telefon ama çocuklar onların bi üst kat komşusunda TV hep izlerler bende buna anlam veremiyorum madem TV almıyorsun evine izlemesi için gönderme çocukları nekadar uzak tutabilirsinki çocukları TV den yani