drndfn Kızlar. Merhaba 3 ay önce normal doğum yaptım eşimle ilişkimiz olunca vajinadan ses çıkıyor bazen bötle sorun yaşayan oldu mu normal mi sizce
delirmeceler drndfn hızlı hareketler varsa hava alıyordur rahimde kendini toparlamamıştır daha sıkıntılı bir durum değil biraz daha yavaş yapmasını söyleyin
sek_kahve drndfn normal merak etme sezaryen doğumla da oluyor, oralar biraz genişlediyse hava girişi oluyor 😁
drndfn sek_kahve sevindim enazından normal olmasına doktora da gitmedim çünkü teşekkür ederim canım kızlar ♥️
alin12_ drndfn 11 sene önce ilk dogumumdan sonra oldu. Geçmedi. İkinciyi dogurdum daha da arttı 🙈sinir bozucu bir durum.
alin12_ drndfn gittim genişleme oldugu için eskisi gibi olmaz. Vajinal estetik olabilirsin dedi. Ona da gerek duymadım 🥰