Ben de iki hafta önce şüpheli biyopsi sonucu ameliyat oldum patolojim temiz cıktı cok şükür ama tiroidlerim alındı neyse kötü cıksa dahi bu kanserin en iyi hali hiç merak etmeyin iyot alsa bile birkaç gün diger insanlardan izole kalması gerekebilir hepsi bu onun dısında sac dökülmesi vesaire olmuyor kemoterapi veya radyoterapi gibi bir şey değil