deli_bir_hatun ben dolapta birgün bekletmiştim kızımın doğum gününden birgün önce tadında bişey yoktu ama 2 gun olunca tadı değişebilir buzluga atın benim kuzenim hep yapı buzluğa atar istediği zaman çıkarıp pişirir hiç hemen yapıp pişirdiğini görmedim tadı kötü olsaydı sürekli yapıp buzluga almazdı bence