sedanur1710 Acildeki doktorlar hemen antibiyotik yazıyor maalesef .Banada yazdı ben ateşini takip ettim.İnatçı bir ateş mi 48 saatte hiç düşmüyor mu bunlara baktım .Bir de halsizlik var mı yokmu .Ben kullanmadım antibiyotiği iburamin zero verdim (Ateşi çıkıp çıkıp düşüyordu ve burnu çok akıyordu o yüzden kullandım)Serum fizyolojikle sürekli açtım burnunu.Birde 39 olunca calpol verdim .3 günde toparladı.Yani bazı enfeksiyonlar virüs kaynaklı oluyormuş ve antibiyotike gerek kalmıyor.Doktorları anlamıyorum maalesef hemen antibiyotik yazıyorlar.Kendi çocuğunuzu siz bilirsiniz bence takip edin yada iyi bir çocuk doktoruna götürün .Kızım 18 aylık bu Arada .