NewMomm1 Benim bebişten bahsetmissin ama eksikler var ,şöyleki istediği olmadığı zaman bizi yakalamaya çalışır bize ulasamazsa kendi elini ısırmaya çalışır ve daha 9 aylik ve bu hareketi yaparken bağırır😂
korkma bana çok tatlı geliyor nedense🤷🏻♀️herkesin bir yapısı var sonuçta bazı insanlar sinirlidir bazıları sakin,ailede sinirli biri varsa genetik olarak benzemiş olabilir ,
Benim minik bana benziyor olabilir😬
Sakin kalıyorum ve o durumdan onu uzaklaştırmaya çalışıyorum oyaliyorum şimdilik böyle😅