Kızım 47 gunluk. Geçenlerde memeden ayrılınca ağladığını görünce doymamis olduğunu düşündük sanırım dogruydu da. Doğumdan sonra çok hızlı şekilde eski kiloma döndüm hatta -2 kg daha verdim. Malesef kafama çok takan biriyim , sarılık olmuştu meme reddi olmuştu ataklar vs derken kendimi çok bosladim doğru düzgün beslenmedim bir süre. Sanırım bundan dolayı azalmış olabilir baştan beri goguslerim çok doluydu hatta tazyikli sütüm. Ama geçen hafta azalmış olduğunu düşününce biberonla günde bir defa mama vereyim dedim. Ama bugün fark ediyorum ki memeye gelince 2 3 çekip sonra uyuyor ve ağzında memeyi geveliyor.
Biberon kolayina geldiği için ve her iki memeden sonra onun geleceğini bildiği için böyle davranıyor olabilir mi?
Cumartesi doktorumuz kilo alımı iyi mama düşünme şimdilik dedi ama kiyamadim ek olarak her iki memeden sonra 30 veya 60 cc vereyim bari dedim ama sanki yolunu yapıyor tamamen memeden kopacak gibi…
Ne yapmalıyım