emirtalhac 4 aylık oğlum var ve doğduğunda beri zeytinyağı sürüyorum tüylenme yapar diyorlar ne yapım bilemedim bebek yağı önerisi olan var mı pişik için sudocrem kullanan memnun kalan var mı
defnevedoruk emirtalhac önerim bebek yağı kullanmamanız, zeytinyağı ondan daha iyi. pişik kremi sorarsanız da bephantol kesinlikle
alparslan1_ emirtalhac sudokremden memnunum. Ben bebek yağını çok tüylenme yapmasın diye bebeklikten beri nadiren kullandım hele zeytinyağı bence daha fazla tüylenme yapabilir. Ama bilimsel olarak bilmiyorum hepsi kendi fikrim😂
emirtalhac alparslan1_ teşekkür ederim cevap için benim ilk bebeğim her kafadan bir ses çıkıyor zeytinyağı tabiki doğal ve iyi geldiğini düşünüyorum bebeklikten beri çok şükür pişik olmadı bende bu sıcaklarda bebek pudrası kullanırım dedim de bakalim