Kızlar bebeğim 11 aylık aşırı derecede bana düştü
Normaldede düşkündü ama oda değiştirsem ağlar oldu şu aralar çok kötüyüm nefes alamıyorum WC gidemez oldum onu çok seviyorum canımdan öte ama yoruluyorum her gün her saat her dk yapışık olmak istiyor sizde yaşadınız mı geçici bir süreç mi ?