fatosglr35 çok çektim mamalardan oğluma aptamil aldım sevmedi kustu, bebelac aldım sevmedi onu da kustu, sma aldım onu da sevmedi hipp aldım onu da içmedi, en son bimin kendi markasını (Bebivita) aldım onu sevdi halen onunla devam ediyoruz başka alınca içmiyor kusuyor