sendrom58 Oglum sakız hastası, sürekli sakız aldırıyor normalde yutmuyordu tadı geçince tükürüyordu şimdi inadına sürekli yutup anne yuttum bidaha sakız ver diyor. Vermezsem almazsam kıyameti kopartıyor nasıl davranmalıyım :((
Rez sendrom58 kızım da 3 yaş aynısını yapıyor şükür kabız falan olmadı olabildiğince unutturmaya almamaya çalışıyorum
Pastaneusuluislakkek sendrom58 vermeyin, almayın. Kıyameti koparsın dursun. Eninde sonunda sizin dediğiniz olacak.
livanurvealpinannesi61 sendrom58 benimkiler de sakıza alıştı. Oğlum 3 yaşında oda yutuyor yada sağa sola yapıştırıyor. Ağlasa da krize de girse vermiyorum almıyorum. Ağlar susar
minikoglummmmm sendrom58 3 yaşında daha almayın çok zararlı yutması isterse kıyameti koparsın vermeyin
ayseasel1 sendrom58 kararlı olup 2 hafta asla sakız vermedik sonra teşekkür ettik vermeye devam ettik tadı geçince hemen yenisini verelim dedik yine yutuyor ama nadir çözdük diyebiliyorum