Yok ağlatmadan yapıyor sürekli bebekle temas halindeyiz zaten tabi ki ilk başta ağlamayan bebek yoktur illaki bi alışkanlık kazandıkları için biraz başta ağlıyor sonra düzeliyor ama insan ne kadar stres olsada bizim ki süre koymuyor bebeğe bağlı biraz daha