yagmure17 Kuzum valla bilmiyorum ben atak nedir bilmezdim, atakmış sendrommuş hepsini bu platformda öğrendim ve çoğu zaman kızım da gördüm. Oğlum da hiçbir şey görmemiştim, kendi kendine büyümüş. Birçok postta 8 ayında olup 4 ay atağını mumla arayanlar varmış, okumuştum. 4ayımız felfenaydı. 8 aya girmekten o kadar korkuyordum ki burada okuduklarım yüzünden. Çok şükür 4 ayı arayacak kadar bir zorluk yaşamadık Hatta rahatlamıştık o aylarda