3 tunik verdim 3 u de bana uzun geliyodu. Şimdi 3 ude kısa geliyo. Ben mi ölçüyü yanlış aldım yoksa terzimi çok kısa kesti günahını da almak istemiyorum. 1 inin parcasini koymuş içine. Onu kamufle edip nasıl birlestirebilirm. Diğer de fosforlu turuncuydu o da kısa geliyo gomlekti. Onu nasıl uzatabilirim. Diğerini evde günlük giyerim sıkıntı olmaz da. Gömlek gibi olanı bayramda giyerim diyodum. Farklı tasarim neler yapabilirim.