Anonim18 benimki şehir içinde bile arabadaki ısıyı ayarlamaya çalışırken sürekli hasta oluyordu geçen sene o aylarında. Klima açıyorduk, sonra arabadan inince o sıcakla hasta oluyordu falan. Arabaya inip binmek zor bence bu konuda. Hep kusuyordu bi restoranta gittiğimizde bile. Tatil zor olabilir. Ama sizin kararınız tabii.