Maalesef bunun bir çözümü yok çünkü bu alışma süreci fiziksel bir durum. Gaz problemi 3-4 ay sürüyor sonra kendiliğinden aniden geçiyor. Bu süreçte yapabileceğiniz şeyler duş aldırmak, karnına masaj yapmak, gaz damlası ve probiyotik damla kullanmak. Bunlarda kesin çözüm değil ama hafifletir. Benimde bebeğim çok gazlıydı denemediğim yapmadığım şey kalmadı. Sonra aniden kendiliğinden kesildi. Sabır etmek en büyük çözüm..