6aylık oğluma tadıma başladım.. yoğurtla herhangi bi sıkınıt olmadı .. havuçla devam edelim dedim havucun ikinci gününde kusmalar oldu alejirji diye bi gün ara verdim.. bugün de kakasında iplik iplik kahverengi olduğunu görünce halen alerji olduğunu düşünüyorum.. sorum şu ki tadıma kaç gün ara vermeliyim ve havucu ne kadar sonra tekrar denemeliyim.. teşekkürler 🌼🤗