10 ay 10 günlük oğlum var. Bay bay yapıyor, gel yapıyor, bitti yapıyor, emekliyor 7.aydan beri, ayapa kalkıyor tutunup ve sıralıyor. Bişeylere uzanıyor parmak ucunda ve çekiyor atıyor herşeyi. Anne, baba, mama, meme, hala, gel !hav hav ,dede ,hadi, özge, nerde, maymun sesi çıkarıyor aa aaa diye, vak vak diyor,öpüvicük atıyor bazen alkış yapıyor,yürüteçle rallici gibi uçuyor resmen, uykumuz düzensiz uyumuyor uykusu olduğu halde. Herşeye ağlıyor. Beni bırakmak istemiyor peşimden geliyor. 4.dişi patladı ☺