Esrataluy tabiki canım bak hiç korkma ben nasıl korkuyodum acaba bişey yersem ağrım olur mu diye böyle düşüne düşüne kendimi yıprattım birazda psikolojik dengeli beslen yine yağlıdan abur cuburdan uzak dur 2sene geçti üstünden benim çok şükür tekrarlamadı bende senin gibi nasıl paniktim ölücem sanıyodum resmen hepsi bitti gitti aklına getirme artık dengeli beslen kilon varsa almamaya çalış ben o dönem baya kiloluydum çok çikolata sadece nescafe içerdim bunlardan uzak dur veya çok az tüket sürekli düşünürsen bu sefer beynin sana oyun oynar ağrın var gibi hissedersin şunu da söyliyim doktorum bizzat söyledi kansere dönüşmez diye ağlıyodum telefonda artık doktora bana bi kızdı kendine gel geçti diye😂