Biliyorum genelde iştahsızlıktan yakınır anneler beni linçlemeyin o yüzden. Kızım 22 aylık 14 kilo toplu bir bebek biraz. İştahı çok açık bu tabiki güzel bir şey seviniyorum da yesin zaten. Ama doymak bilmiyor sanki bizimki. Az önce koca bir kâse yoğurt 3 tane köfte arkasından bir bütün muz yedi hala daha mama mama diyor ben anlamadım doymuyor mu bu çocuk az mı bu ben olsam bunlarla doymuştum yani kahvaltıda öyle 2 yumurtadan omlet 2 tane bütün salatalık kaşar peyniri yiyor ama sonrasında öğle uykusuna yatarken mamasını içti yine (uykulardan önce mama içiyor) ama doymuyor da sonuna kadar mı içiyor mamayı yani