Anlamadım destekli mi dik oturamıyor(mama sandalyesi, bebek arabası , kucak vs) yoksa tek başına arkadan desteksiz kendi kendinemi oturmasını bekliyormuş doktorunuz çok abartmış sanki. Çünkü 6. Ayda zaten tek başına desteksiz çoğu bebek oturamaz öne yana doğru yığılabilir.