zeynep321
İşte bunalıp kullanıyorum maalesef yanında şikayet ediyorum yapmamam gerektiğini biliyorum
Kreşe verirsem durur
Oğlumun şuan derdi arkadaş
Kreşe verince duracağından eminim
Gerçi hep yanıltmayı sever oğlum beni
Her yerde sıkılıyor ama kreşte durur heralde ya
Gerçi bensiz durur mu onu bilemiyorum
Bende terapiye götürmeyi düşündüm ama eşim normal diyip duruyor
Aynı şekilde herkes Allah sabır versin diyip duruyor
42 kiloyum
Oğlumu tanıyan normal bu kadar zayıf olman diyor
Ama tanımayan neden zayıfsın bu kadar diyor
Yemek yemeye vakit bulamıyorum ki
Bulsam 5 dk oturmuyorum ki