Akşamları ve geceleri , Bence süt yok ve denecek kadar azalmış olmak diye birşey var . o sütün o an olmadığını bildigin görüyorsun .cocuk emiyor emiyor emiyor ve süt gelmeyince başlıyor memeden kaçmaya ve ağlamaya .sonra bakıyorsun elinle sıkıyorsun ve hiç ufak bir damla bile süt gelmiyor .biraz masaj yapıyorsun göğsüne sonra yine çoçuğa veriyorsun (belki elimle sıkınca gelmez de çocuk emer ozaman gelir diye ) ama baktın yine çocukta aynı tepki . Hı bu arada gazı felan yok ve biryeri ağrımıyor . Sadece aç ve çocuk emiyor süt gelmiyor diye çırpınıyor ağlıyor ... cok yazı var ; süt yok diye birşey yoktur , her insanın sütü bebeğine yeter , çocuk emdikçe beyin psikolojik olarak süt üretmeye çalışır ve üretir ,göğsün yumuşak olunca aa süt bitti diye birşey yok ve sütün hala var diye birsürü yazı var . Ama o çocuk memede iken ve Açken öyle bir çırpınıp ağlıyor ki ozaman anlıyorsun süt yok .. yani süt yok diye birşey var !