Tuvalet eğitimine başlayalı 1hafta oldu. Uç gündür çişini tutuyor 4. 5 saat sonra anca yapıyor acaba bu durum normal mi başına gelen varmı böyle mi oluyor normali anlamadım 😅 sıkmakta istemiyorum sormuyorum kendisinden bekliyorum ama sinir oluyorum bu duruma boyle değildi çünkü
düzelir inşallah 🤦gece kaldirdim çişim yok diyor ama oturtunca yaptı tutmuş yine baya bi.