11 ay 7 günlük bebeğim doğduğundan beri uykuya dalmakta çok zorlanıyor. Uyutmak bir azap haline geldi artık, az önce 3 saat uğraştım yeni uyutabildim, sallıyorum olmuyor emziriyorum olmuyor battaniye arasına alıp deniyorum yok yüzüstü sırtustu kafayı yicem artık. Tam dalıyor sonra geri kendini uyandırıyor uğraşmaktan yaşlandım ya beni hiçbir şey bu kadar yormadi. Mizacı mi böyle yoksa neden olabilir bıktım usandım.