papatya09_ Dün akşam sandalye aldım A yüzbirden bugün balkonda oturayım dedim oturmakla kırması bir oldu geri alırlamı
tomvejerry papatya09_ Yuzbir yazman yüzümü güldürdü kız sen çok yaşa emi 🤣almazlar ama boşuna götürme
gamzekuzeyege Almadım, ama alacaklarını sanmıyorum sonuçta evde kırılmış canım hatalarını anlamak istemiyorlar
gamzekuzeyege papatya09_ kalitesine göre demek ki bende bazı marka elektronik eşyalarımı aldım ordan ama genelde alıyolar masa sandalye falan üretim hatası mıydı acaba
hallooo papatya09_ okundugu gibi yazmissiniz ya ondan dolayi yadirgamak degil amacim kesinlikle..okuyunca bi gulumsedim 🙂
hallooo papatya09_ alirlar canim fisi gotur..bende yogurt almistim naylon gibiyfi fiside kaybetmistim..verdim aldilar