Kızlar derdimi anlatacağım çevremde aynı durumu yaşayan kimse yok.. Uzun olabilir kusura bakmayın..
Yıllardır göz çevremde var olan yağ bezesi diye bildiğim beyaz renkte nokta tarzında olan şeyler son zamanlarda çoğalmaya başlayınca dermatoloji kliniğine gidip bir uzmanla görüştüm.
Yağ bezesi gibi değiller siğil gibiler falan dedi ilk etapta.
Sonra 2 farklı metod uygulayacağız koyu tenlisin leke kalabilme durumuna karşı. Sağ gözümün bi kısmındaki bezelere kriyoterapi denilen soğuk gaz ile yakma işlemi uyguladı sol gözümdeki bezelerin bir kısmına da uyuşturucu enjekte edip lazer ile yaktı.
2 hafta kullanmam için bir krem verip gönderdi. Sonucu bekleyeceğiz dedi.
Yalnız soğuk gaz ile yaktığı kısım bildiğimiz sigara söndürülmüş gibi.
Lazer ile yaktığı kısım ise daha iyi görünüyor fakat yaranın altındaki beze (onun deyimi ile siğil gibiiii olan şey) hâlâ duruyor gibi. Yara olacak, su toplayacak, kanayacak. kremi kullan vs. dedi. 2 hafta sonra geçecek gelirsin bakarız dedi.
sol taraf hiç geçecek gibi değil.. leke bırakacak muhtemelen cildimde diye düşünüyorum..
Aranızda var mı bu durumu yaşayan? Tedavi süreciniz nasıl ilerledi?
Acaba yanlış yerde miyim diye düşündüm bir an. Yanlış doktorda mıyım. Ne bileyim hiç böyle hayal etmemiştim.