Canimkizim1008 Kızlar merhaba. Bebeğim 10 aylık oldu. 11-e geçtik artık ama hala ilk dişini çıkaramadı. Ağzında şişlik bile yok. Neden böyle hiç bilemiyorum. Normalde bebekler 6-9 arası çıkarıyomuş. Bu konuyla ilgili yardımcı olursanız sevinirim
Nursensglk Canimkizim1008 merhabalar bebeğim de 1 yaşına girecek şimdi küçücük dişi çıktı doktorlar her çok farklı takip etmek lazım vitaminleri normalse sıkıntı yok diyorlar
Adasenay Canimkizim1008 9 yada 10. Ayda kan tahlillerine bakıyorlar d vitamini eksikliği var ise geç çıkarıyorlarmış .Eğer yoksa 18. Aya kadar normal diyorlar .
Eesmaaanur Canimkizim1008 benim oğlum dişlerini o kadar geç çıkardı ki yaşıtlarının ağzı diş doluyken benim oğlumda yoktu. Ama sonradan hepsi peş peşe hızlı bir şekilde. Geç diş çıkarmak iyidir diyorlar daha güçlü olur dişler diyorlar ama gerçekliği nedir bilmiyorum. Çıkarır merak etmeyin
Syds 11-12 ayda ilk dişini çıkardı 1 buçuk yaşında 6. Diş yeni çıktı bütün dişleri kabarık ama zor çıkıyor bende anlamadım çok sancılı bir süreç zorlanıyor oğlum
Canimkizim1008 Syds Syds Allah yardımcın olsun. Bu süreçte biz anneler de çok zorluklar çekiyoruz. İnşallah bütün bebekler kolaylıkla dişlerini çıkarır
nescafebagimlisi Geç çıkan diş geç dökülür diyorlar , her çocuğun gelişimi farklı vakti geldiğinde çıkar 🙏
Canimkizim1008 nescafebagimlisi insan endişe ediyo ister istemez. İnşallah kolaylıkla çıkar da fazla zorlanmaz. Teşekkür ederim
m09 Canimkizim1008 Benimde yoruyor gerçekten. Çünkü sancısı sürüyor.huysuzluk iştah azalması.. vs.bide sıcakta daha da zor oluyor. Evet kimisi geç çıkarıyor doktorumuz 13 aya kadar çıkmayabilir de dedi.normal diyor yani. Birde emeklemiyor daha. Hep kucakta.sicakta fenayim