Bugün kontrolde doktor kilo kaybetmiş dedi , anne sütünü bırakalı baya oldu mamayla devam ediyordum son bir aydır mamayı asla ağzına sürmüyor biberon değiştirdim mama değiştirdim yine çözüm bulamadım , öneriniz var mı ? Kilo aldıran sağlıklı neler yedirebilirim gece yatarken ? Bir de uyanınca mama içmediği çok zor oluyor biberon maması tarifi bilen var mı ?