1bucuk yaşına geldi ek gıdaya basladımdan beri hep kabızlık cekiyor bebegim. İlac, lavma herseyi denedik artık kendi yapmasını bekliyorum ama yapmıyor. Mesela 1 haftadır yiyor içiyor asla cikarmıyor, tutuyor kendini yapmaya korkuyor gibi. İshal yapcak şeyler veriyorum yeşillik meyve kayısı ama yine yapmıyor. Doktor bagirsak tembbeligi var demisti, bi turlu gecmedi. Bezine kaka gelıyor yani katı degil ama minicik yapıyor tutuyor bunu nasil ascaz bilmiyorum boyle yaşayan oldumu