Geçen ay 2 yaş 3 ay oğlum karnım ağrıyor dedi sürekli , röntgen çektirdik gaz sancisi çıktı , ayaktan çabuk aliyorlar , 6 yaş oglumda arasıra okuldan gelince karnım ağrıyor diyordu takip ettik ne zaman meyvesuyu içse okulda gelince karnı ağrıyor , arkadaşın çocuğu ne zaman nesguik yese karın ağrısı cekiyor 🤭 yani takip edin bir sürü şey olabilir en kötüsünü düşünmeden 🤗