Fatma22 ah ah hamileliğimin ilk ayı tabi bilmiyorum hamile olduğumj inanılmaz bir kaşıntı yanma ağrı hayatımda hiç böyle olmamıştım çevremdekilere bana ne oluyo normal mi diye sorarken kadın doğuma gittim doktor alttan muayene etti ve inanılmaz engeksiyon var dedi fitil verdi kullandm ama hiç fayda etmedi kaşıntı dan ölecektim duş alırken wc girerken ağladım sirkeli sular neler neler denedim yok geçmedi sonra gebeliğimi öğrendim doktor fitil yazmaya debam etti ama hiç fayda etmedi en son adını unuttum mesanede yarım saat kalması gerekn bi ilacı verdi onu da denedim fayda yok en son 4 gün boyunca düşmeyen bir ateş geçirdim 2 aylık hamileydim aşırı kötüydü her şey ateşimi düşüremediler ilaç da veremedikleri için tam 3 ay boyunca çok çektim enfeksiyondan gebeliğe bağlı enfeksiyonmuş beni haöileliğiimin ilk 3 ayı süründürdü sonra geçti🥲