petitonunannesii Arkadaşlar eşi ya da çevresinde nakliye işi ile uğraşan var mı nasıl bir iş kazanci iyi mi biraz bilgi verirmisiniz eşim nakliye işi yapmak istiyor.Merak ettim bende yardımcı olacak olan varsa sevinirim
asilpoyrazinannesi petitonunannesii taşınma ücretlerini düşününce iyi para .. illa ki para getiriyordur..
Huzursuz petitonunannesii babam yeni kamyon aldı dıştan evet kazançlı gbi ama bı masraf açınca da el avucta bişe birakmyr
petitonunannesii asilpoyrazinannesi Acaba bu işi yapan biri varmıdır diye sormak istedim artıları eksileri neler diye
asilpoyrazinannesi petitonunannesii yorucu bi iş adam bulmak lazım sigortası yemeği maaşı var .. Bilmiyorum esnaflık zor tabiki
petitonunannesii asilpoyrazinannesi Tabiki mutlaka yorucudur her iş gibi.Ama bize güzel getirisi olan bir iş lazım risk alacağız çünkü.
petitonunannesii Huzursuz Ya iyi para var dedi de bizim bir arkadaş.Bizede güzel getirisi olan bir is lazım.Önereceginiz bir şey var mi
Huzursuz petitonunannesii kamyonu sıfır alın alabiliyrsaniz aküsü bile 2 tane bı masraf çıkarsa tam cikiyr sigortası falan ateş pahası bide tutulmaniz lazm çevre lazm onlar varsa kazanırsınız
petitonunannesii Huzursuz Evet sıfır almayı düşünüyoruz .Elimizde 1 milyonumuz var ama eşim normal migrosta çalışıyor.Bizde açıkçası bu parayı ona güzel kazandiracak bir iş için kullanmak istiyoruz kendi işi olsun.Çevre var çok şükür umarım iyi olur hayırlısı