kızlar düzelir mi ya ? Bi hafta oldu küvözden çıkalı acaba aynı yöne yattığı için mi oldu yoksa anne karnından mı böyle doğdu bilmiyorum. Yapışmış eti. Düzelir mi sizce ? Canım sıkıldı bu duruma.
Çok şükür sağlığında bir sıkıntı yok elhamdülillah ama estetik açıdan üzüldüm